29 Temmuz 2017 Cumartesi

Univita Yüz ve Dekolte Kremleri


Univita, Migros ve Macro Center' larda görüp tanıdığım bir krem markasıydı. Migros' un yüzde elli indirimlerinden birinden gece ve gündüz kremi olmak üzere iki çeşidini alıp denedim.


Tek kullanımlık numune gibi paketlenmeleri çok memnuniyet verici. Ağır cam kavanozlarda değil de, hava aldımayan ve hijyeni garantileyen tek kullanım paketleri çok güzel fikir. Hem seyahatler için de yanınıza istediğiniz sayıda almanıza elverişli. Hem böylece raf ömrü 3 yıl olabilmiş. Kutusunu 22,5 tl' ye edinmiş oldum. Her bir kutuda 20 adet krem var. Her biri 4 ml. Ortalama bir gece veya gündüz kreminin gramajının 50 ml olduğunu düşünürsek, bu krem toplamda 80 ml olmuş oluyor.



Paketlerin her biri, ön tarafına doğru bükülüp ortadan ikiye kırılarak kullanılıyor. Bu şekilde ürün otomatikman kırık yerden dışarı çıkıyor. Bu ilginç bir fikir ama belki başka bir yol daha bulunabilir diye düşünüyorum.

Gündüz kremi olarak Deniz Yosunu özlü sıkılaştırıcı olan versiyonunu aldım. Gece kremi olarak da, sarı ambalajdaki Argan yağlı olanını. İki kremden de çok memnunum. Sürümleri güzel. Argan yağlı olanın çok yoğun bir parfüm kokusu var. Kimilerine çok güzel gelebilecek bir özellik olarak benim için tek eksisi bu. 

Piyasada, kuşburnu özlü ve çörek otu yağlı olmak üzere iki çeşidi daha var bu kremlerin. İçerik olarak, mineral yağ (petrolatum) katkılı olduğunu belirteyim. Onun dışında: Aqua, Argania Spinosa, Kernel Oil, Cetearly Alcohol, Stearic Acid, Ethylhexyl Stearate, Sodium Poliacrylate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Fragrance, Sucrose Polystearate, hydrogenetated Polyisobutene, Dimethicone, Glycerine, Myristyl Myristate, Disodium Cetly Sulphosuccinate.

2 yorum:

  1. Migros'ta sürekli kozmetiklere bakarım ama bunları ilk kez görüyorum. Fiyatı uygunmuş. Küçük paketlerde olması yanında taşımak için çok kullanışlı olur. Sen de beğenmişsin madem denemek şart oldu. Hem bayram indirimi de yaklaşıyor :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...