3 Temmuz 2017 Pazartesi

Maybelline Babylips Balm&Blush, 03 Juicy Rose


Maybelline' in ünlü dudak balmlarına bugüne kadar şans vermediğimi fark edip, bir kaç çeşidini sepete attım. Özellikle Balm&Blush olanı, yani hem allık gibi yanaklara sürüp hem de balm gibi dudakları renklendiren çok ilgimi çekti.



Üç renk çeşidinden biri, ten rengine yakın bir kahveydi, biri uçuk bir pembe. Ben kırmızıya dönük koyu pembe olanını aldım. Gül kurusu tonu.


'' 03 Juicy Rose '' olarak geçiyor.


Ambalajı çok şık. Minik, tombul bir bayram şekeri gibi.



3.5 g olduğu ve açıldıktan sonra 2 yıl ömrü olduğu, arka bilgilerinde yazıyor.



Nemli, şeffaf bitişli bir rengi var. Benefit' in Benetint' ine muadil olabilecek uygun fiyatlı bir ürün. Ben 6.80 tl'ye Cosmetica indiriminden aldım.





Benetint gibi kalıcılık iddiası olmasa bile ben çok seviyorum. Yanaklara renk verişi çok doğal ve nemli görünümlü. Kalıcılığını dudağımda test ettim. Geceden sürüp yatmıştım ve dudaklarımda pigmenti hala duruyordu. Nemi silinmiş, dudaklarım matlaşmıştı ama pembe renk gayet yerindeydi. 

Diğer renkleri de tavsiye eden var mı?

3 yorum:

  1. ben çok sevmiştim hatta tüm serisini almıştım şimdide aklıma geldikçe kullanim diye sürekli bilgisayarımın yanındalar

    YanıtlaSil
  2. Benzerlerini kışın çok kullanmıştım. Bunlar da çok güzel görünüyor.. deneyeceğim.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...