3 Mayıs 2017 Çarşamba

Anneler Günü Temalı Çekilişim


Blogumun ilk çekilişini anneler gününe yaklaştığımız için ''Anneler Günü Çekilişi'' olarak adlandırdım. Farmasi danışmanı olmayan veya böyle bir tanıdığı bulunmayan kozmetik meraklılarının, markanın bazı ürünlerine kavuşup onları deneyebilmesi için özel olarak tüm çekiliş ürünlerini Farmasi marka seçtim. Resimdeki yuvarlak, dekoratif  karton hediye kutusuna konularak gönderilecek ve kargo ücreti gönderici tarafından (yani ben :) karşılanacaktır. 


-1 adet Whitening Misvaklı Diş Macunu
-1 Adet Farmasi'nin şu çok meşhur BB Kremi (açık ton)
-1 Adet Deniz Mineralli El kremi
-1 Adet Kırışıklık Karşıtı Sabun
-1 Adet Kırmızı Ruj
-3 Adet de Numune 
(Kapalı kalan saçlar için şampuan numunesi, Sarımsaklı şampuan numunesi ve At kestanesi masaj jeli numunesi)
-1 Adet Hediye Kutusu


Blogumda ilk olacağı için böyle mini bir çekiliş yaptım. Sürekli hale getirmeyi de düşünüyorum, bakalım bu nasıl sonuçlanırsa ona göre karar vereceğim.

Çekilişin Şartları:
G+ takipçim ve bir de blogger izleyicim olunması asıl şart. 

Bunun dışında;
instagramdan takipçi olanlar +2 hak
Çekilişi duyurduğum instagram yayınına 2 arkadaşını etiketleyenler +2 hak
İnstagramda bu çekilişi duyuranlar (@kahveyani etiketlemesiyle) +2 hak
Bloggerda kendi yayınları olarak çekilişi paylaşanlar +4 hak,
G+ 'da paylaşanlar +3 hak,
Twitter'da paylaşanlar +2 hak
Facebook' ta paylaşanlar +2 hak kazanacaklardır. 
(Paylaşım linklerini aşağıda yorum kısmına mutlaka bırakmanız gerekmektedir)

Katılım: Aşağıda yorum kısmına, izleyici ve takipçi olan kullanıcı adınızı ve iletişim için e-mail adresinizi girmeniz yeterlidir. Ekstra haklar için paylaşım yapan katılımcıların, bu bilgilere ek olarak paylaşım linklerini de yapıştırmalarını hatırlatmak isterim. 

Not: Çekilişimin Farmasi firması ile hiç bir ilgisi yoktur. Kendi satın aldığım ürünler üzerinden gerçekleştirdiğim çekilişimin tüm hak ve sorumluluğu bana aittir. Çekiliş, yeterli katılım sayısı olması halinde (En az 100 kişi olması) 15 Mayıs' ta sonlandırılacak ve kazanan ertesi gün, yani 16 Mayıs' ta blogumda ve instagram hesabımda ilan edilecektir. Kazananla 3 gün iletişim kurulamaması halinde çekiliş tekrarlanacak ve yeni kazanan ilan edilecektir. Çekilişi Random.org' da yapacağım. 

Şimdiden herkese hayırlı olsun...


26 yorum:

  1. Katiliyorum.annesinin Prensesi olarak geciyorum.Gfc paylastim linki

    https://plus.google.com/115151667519222798576/posts/FJtioUrETKi

    Ozlemhamdiakgun@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. izleyicinim canım mail adresim : guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de görünce katılmak istedim. :)
    herteldenşef / serifed38@gmail.com
    Ve G+' da duyurdum.. :)

    YanıtlaSil
  4. bende varım :) G+1 yaptım Beyaz Yağmur Olarak bloğum da duyurdum canım http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/2017/05/duyuru-cekilis.html sessizkalmak@gmail.com
    herkese bol şanslar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. soslu badem olarak g+ ve gfc de takipteyim g + paylaştım ... sevgiler... ( bu arada benimde ufak bir çekilişim var , beklerim 9

    YanıtlaSil
  6. Hemen listemi hazırlamaya başlıyorum ;)
    Hepinize hayırlı olsun, hoş geldiniz çekilişime.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 😊 Şartları yerine getirdim.
    İnstagramdan takip edip, iki kişi etiketledim.
    G+ da paylaştım. Hepsini theiipek olarak yaptım.
    ipek19_67@hotmail.com 😊 kolaylıklar diliyorum 😘

    YanıtlaSil
  8. Sizi takibe aldım.G+ da da paylaştım.Herkese bol şans diliyorum :) yurdaasli@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  9. Denk gelmisken katilmasam olmazdi ^^ heryerden takipcinim. tilsimm@outlook.com. instada madamfrankenstein

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    gfc ve g+dan Meryem Yıldız olarak takipteyim
    https://plus.google.com/110355821494125584194/posts/XZPraCjxCbA?hl=tr
    instagramdan takipteyim @meryemyildzs
    mrymyldz09@outlook.com

    YanıtlaSil
  11. Great post, dear!
    Kisses from Ukraine :)

    valerianest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Katılacak herkese bollll şanssss :)

    YanıtlaSil
  13. zaten takip ediyorum g+ dan da takip ettim ve paylaştım ettim :D Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. katıldım her yerden takip ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Great post, visit my blog if you want. Follow me back if you like it :* mybeautydiary123.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. What a wonderful box! I would like to try these products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  17. Selam. E ben de katılmış olayım :)Sevgiler
    http://gulcanbaranturan.blogspot.com.tr
    g+, twitter...

    YanıtlaSil
  18. Takipteyim, gplustan paylaştım :)

    YanıtlaSil
  19. Hepinize hayırlı olsun. 100 kişiye ulaşmasa bile katılanlar arasında mutlaka bir kişiye bu paketi göndereceğim. Katılım yeterli sayıya ulaşmasa bile iptal yok yani ;)
    Hepinize sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Blog takibindeyim izleyiciyim instagramda 2 kisi etiketledim mail adresim hacemkohable@gmail.com
    Dilek kalkan

    YanıtlaSil
  21. G+ takipçi ve blogger izleyi adım: Hülya Çakır instagram: pismiskedi e-mail: hulyacakir@mail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    g+: sevtap şeyda
    instagram: sevtapseyda
    instagramda 2 kişiyi etiketledim..
    g+da paylaştım..
    https://plus.google.com/u/0/111406580216023406519/posts/hTihnK6QRZc
    twitterda paylaştım..
    https://twitter.com/_seyda07_/status/860821992420896770
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  23. Blogu ve Google plus'ı zaten takipteyim guzellikkosem olarak

    Google plusta da paylaştım, https://plus.google.com/112215782373237878075/posts/CWjTG9tqYCj

    Herkese bol şans, Farmasi ürünlerinden bugüne dek hiç kullanmadım bakalım :)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba IG takipçinizim, 2 arkadaşımı tagledim, blog izleyicinizin, G+ olarak paylaştım... gözde gürbüz instagramım gozde.gurbuz. gurgozde@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bu güzel çekilişe katılmasam olmaz değilmi belki farmasi ürünlerini ilk kez deneme şansım olabilir her yerlerlerden takip ettiğimi biliyorsun instagramda da paylaştım g+da da. Bana bol şans sana da uğurlu gelsin çekilişin canım 😘 😘

    YanıtlaSil
  26. Daha mutlu yaşamı tebrik ediyorum, kazanan o oldu. E-mailini atıyorum hemen.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...