15 Mayıs 2017 Pazartesi

15 Mayıs Çekilişinin Kazananı


Çok fazla katılım olmamasına rağmen çekilişe hak kazananların ve hak sayılarının hesaplanarak yapıldığı bir çekilişi sonlandırmanın ne kadar zor olduğunu bugün bizzat deneyimledim :)
Zor diyenlere hak verdim, gerçekten zordu. 
Ama nihayet random.org' un da yardımıyla kazanan belli oldu. 
Açıkcası, tanımadığım biri olduğu için derin bir nefes almadığımı söyleyemem. Daha önceden birbirimizden haberdar olmadığımız ve bu çekiliş dolayısıyla kader çizgimizin kesiştiği birine çıkması, izlenim bakımından benim gönlümü de ferah tuttu.

22. Sırada ''Daha Mutlu Yaşam'' vardı. Kendisine e-mail atıp kazandığını bildireceğim. Ulaşamamam halinde çekilişi 3 gün sonra tekrarlayıp yeni kazananı da duyuracağım.

Kazanamayanlar için söylüyorum, yeni çekilişlerim olacak, mesela Oriflame ürünleriyle ilgili bir çekiliş tasarlıyorum kafamda. Herkes için hayırlı olan olsun dilerim... Takipte kalın, esen kalın ;)

Sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim.Bilgilerimi mail ile gönderdim :)) Beklemiyordum sürpriz oldu bana da :))

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim daha mutlu yaşamı senin de emeğine sağlık canım benim bekliyoruz güzel etkinlikleri ni sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım
      Güzel yaklaşımın için çok teşekkür ederim :)
      Yeni çekilişlerde buluşmak dileğiyle, kocaman sevgiler... :)

      Sil
  3. İYİ GÜNLERDE KULLANILSIN GÜZEL ETKİNLİK KUTLARIM.

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...