13 Mayıs 2015 Çarşamba

Ot Kokulu, Bahar Kokulu Ürünlerim... :)


 
Baharı beklerken yaz geldi. Ama isim olarak... Yoksa bahara mahara hasret kaldık, doğru düzgün güneşli gün göremedik bu sene. Yeşil yeşil ağaçlar, otlar, çimen kokusu, uçuşan kelebekler, pırıl pırıl bir güneş...
 
Ankara'nın puslu günlerinden birinde bu özlemimi gidermek için açtım dolabımı; Baharı, otları, taze taze  çimen kokularını hatırlatan ne kadar ürünüm varsa
hepsini çıkardım :) Mis gibi... Kokladım önce, sonra da burada paylaştım.
 
 
Fa'nın yoğurt ve aloe vera içeren bu duş jeli, hep taze çimen ve bahar duygusu uyandırır bende. Ona en benzetebileceğim tazelikteki bir başka ürün de Vaseline'in aloeli vücut kremi. Bu iki ürün adeta birbirleri için üretilmiş, çok tamamlayıcı... Bunları çok seviyorum.
 
 
Bu, Oriflame'in Swedish Spa serisine özel yüz kremi. Çok hassas ve yumuşak bir krem. Kalitesini çok beğeniyorum. Gündüz veya gece kullanımına özel değil, her zaman kullanılabilecek nitelikte. Ama şimdi burada oluşunun nedeni, o harika, tazecik ot kokusu... Bu bitkisel kokuya bayılıyorum.
 
 
Yves Rocher'in yeni çıkardığı bu vücut spreyi (Yves Rocher Body Mist) de tam bir bahar ürünü. Aloeli olduğu için çok çok hafif bir taze yeşillik kokusuna sahip. Mineral yağ ve paraben içermemesi de güzel yanlarından tabi... Homojen ve yoğun bir kıvamı var. Vücut kremini yerine tasarlandığını düşünüyorum. Serinletici bir vücut nemlendiricisi... Bunu da çok sevdim.
 
 
Dalan'ın zeytin yağlı bu kremlerinin kokusunu bilmeyen yoktur. Buram buram bitkisel kokan bir ürün. Parfümü baya yoğun kullanılmış ama rahatsız etmeyen; hatta elinize sürünce tekrar tekrar koklamak için burnunuza götürdüğünüz güzellikte... Mis gibi ot, çimen kokusu :)
 
Oriflame'in birkaç yıl önce bahara özel çıkardığı bir serisinden olan (cherry miydi?...) bu far da, renkleri itibariyle gerçekten de tam bir bahar ürünü olduğu için burada yerini aldı. Bugünlerde bunu çok kullanır oldum... Hep yaza özlem bunlar, hep... :)
 
 
Aaa! yine Oriflame... :)))
 
 Aloeli yüz yıkama jelinin yeni kesim çimen koktuğunu söylememe gerek yok artık... Ama Voyager Woman Edt'den özel olarak bahsetmek gerekir. Sevdiğim diğer Oriflame kokularından ayrılan yönü tabi ki o tazecik bahar kokusu... Hafif çiçeksi, otsu bir koku ve çok güzel... Edt olduğu için kalıcılık iddiası yok. Yalnızca birkaç saat kalıcı. Bahar ve yaz aylarında vücut mist'i olarak kullanıma uygun.
 
 
İşte hepsi bu... Sürüp sürüştürelim, ot kokalım, çimen kokalım, tazecik olalım... :))
 
 

38 yorum:

  1. Oh missss valla gözüm gönlüm açıldı bahar gibi yemyeşil...güle güle kullan canım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özledik yeşili valla, çok sağol canım, teşekkür ederim... :)

      Sil
  2. ohhh içim açıldı valla :) süperrr !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl özlemişiz baharı, yeşili ya... Sağol canım :) <3

      Sil
  3. Buraya kadar geldi kokular :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dimi ya, mis gibi bahar kokusu... Hasretiz hasret... :)

      Sil
  4. Canım harika ürünler paylasmissin icim açıldı :)

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize sağlık. Arka plana bayıldım doğrusu.İçim açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapay saksı çiçeklerimi kullandım fonda :) Hiçbir şey doğanın yerini tutmuyor ama :(

      Sil
  6. Adeta tazelenmiş hissediyor insan kendini :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet canım, doğa bize nasıl iyi geliyor...Hoş geldin kız bu arada :) Tazelenmişindir karadenizde. Çok seviyorum yeşilini ya... İnsanın kopası gelmiyor. Kalbin çok temizmiş Hillalciğim. Dün gece instagramda aradım seni (yeni yükledim de:), bu sabah yorumunu gördüm. güzel sürpriz oldu. Sevgiler canım... :)

      Sil
    2. :) İnstagramı yüklemen çok iyi olmuş kuzum :) Hemen pıt pıt beğeniveriyorum çok hoş oluyor :) Ay canım benim ne tatlı o karadeniz yemyeşil içim açıldı resmen :)

      Sil
    3. Evet ya iyi oldu, geç bile kaldım instagrama :)
      Ah ah karadeniz.. Candır can.... :)

      Sil
  7. Dalanın kokusuna bende bayılıyorum, birde bir markanın yosun yağı öyle güzel kokuyor ki sırf kokusu için alıp kullanıp bitincede kıyıp atamıyorum çıkarıp çıkarıp kokluyorum nasıl iyi geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yosun yağını iyi ki söyledin, çok teşekkür ederim canım. Böyle bitkisel aromalara kokulara bayılıyorum :) Ne için kullancaz onu tam olarak? Senin bu konuda hazırda postun varsa linkini verir misin burdan? :)

      Sil
    2. Canım yosun yağının yağ yakıcı özelliğinde dolayı annem belirli bölgelerinde kullanmıştı aynı zamanda cildin yenilenmesi ve kırışıklıklar için çok iyi olduğunu biliyorum bunun içinde zaman zaman kullanıyorum. Genel itibariyle çeşitli yağları sık kullanan bir aileyiz :) Haklarında post yazmayı epeydir düşünüyorum, keza kirpik-kaş uzatma karışımımda bir kaç yağın özelliklerinden bahsetmiş ve diğer kullandığım yağlarında faydaları hakkında yazacağımı belirtmiştim ancak öyle kaldı, hatırlattığın için teşekkür ederim sanırım üzerine düşüp yavaş yavaş deneyimlerimi paylaşmalıyım :) Bu arada kullandığım sadece bu marka yosun yağından memnun kaldım diğerleri sahte olamaz belki bilemiyorum ancak kullandığımdan çok daha fazla fayda gördüm..

      Sil
    3. Yağlarla ilgili yayınını merakla bekliyorum öyleyse :) Gerçekten ben de bir dönem sadece yağ kullanıyordum. Krem falan asla yüzüme sürmediğim bir dönemdi. Bazı markaların kremleri yüzümde iritasyona yola açınca krem kullanımını tamamen bırakıp yağ kullanmaya başlamıştım. Lavanta, papatya, jojoba, kayısı çekirdeği yağı ve badem yağı... Çok iyi geldiler. O dönemden sonra yüzümde asla sivilce olmadı. Yosunu mutlaka deneyeceğim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ne güzel fotoğraflar hepsi de, içaçıcı. Ve ne güzel ben gibi bir oriflamesever kişi daha :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım... Evet Oriflame'i çok seviyorum gerçekten. Kokuları, kremleri harika... Şimdi bir de LR sevgisi başladı bende :)

      Sil
  9. Hepsi harika güzel günlerde kullanın ,mis gibi kokuları duyar gibi oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cizel... Mis gibi bahar... :)

      Sil
  10. Ohh ot gibi koktuk he :) fa nin lotus dream diye bi kolonyasi vardi cok guzeldi ya.
    Fotolarindaki ambiyansa hayranim tatlim♥♥♥
    Bi bakim fa nin urunlerine.
    parfumle ilgili bisury post yapsan ya. Ben parfum manyagiyim. Elimdekileri atmistim biriktirmiyom şişe. Kalanlardan foto çekip bi post yapiyim. Oriflame kokularinin hepsini biliyo musun . Mis kokulu hanfendi ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız valla Kreatifim hızır gibi yetiştin. Tam düşünüyodum ne post yapayım diye. Tamam ben sana özel oriflame parfüm postu yapıcam :) Hepsini değilse de pek çoğunu biliyorum. Kendime temsilciyim de :))) Ambiyansımı sevmene çooook sevindim canım. Bu arada Oriflame'in Posses diye bir parfümü var, yok böyle bişey... Aşırı kalıcı ve müthiş bir parfüm. Love Potion da hastası olduğum bir diğeri... Bu ikisinden tüm cümle alemi haberdar etmek isterim özellikle. Afrodizyak bir çikolata ve misk karışımı...Parfüm sevenler bunlara bayılır çünkü. Postu yapınca haber ederim sana canım <3 <3 <3

      Sil
  11. yaaa aloe vera çok güzel bişi yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  12. ot kokulu şeylere ben de bayılıyorum :) Yves Rocher Body Mist'i çok merak ettim ....

    YanıtlaSil
  13. Ohh mis gibi kokuları Bursaya kadar geldi :))
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa Bursa yeşil Bursa... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Ot kokalım çimen kokalım hatta güneş kokalım değil mi? Harikasın sen, sanki kokuları taa buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep doğa özlemi, yaz özlemi bunlar İnci'ciğim... :)

      Sil
    2. Yazı özlediğim doğrudur. Ancak nemi özlediğimi sanmıyorum. Burası cehennem gibi olacak cenehhem :D

      Sil
    3. Nerdesin İnci? Burası Ankara valla kurum kurum kurudum :) Yeşillik yok diye böyle yapay çiçeklerle ağaçlarla süsledim balkonu :)

      Sil
    4. Keçiören'e ne kadar uzaklıktasın vallahi oraya git. Çok güzel park bahçeleri var. Hatta gitmişsindir kesin tereciye tere satmak gibi oldu benimkisi :D Antalya'da yaşıyorum ben. Ama Ankara'da okudum.

      Kuru bir sıcak var doğru ama akşamları serin oluyor yine iyisiniz o konuda. Yeşillikler konusunda çok iyi yapmışsın. Balkon baya bir genişse ben de geleyim. Güzel kitap okunur şimdi orada :))

      Sil
  15. Oy Etimesgut'daymış orası baya uzak diye biliyorum. Staj için orada bir okula gitmiştim. Ah ne günlerdi.

    Sen Ankara gibi gündüz sıcak gece serin olan bir yerde geceleri rahat uyumaya alışıksın haliyle Antalya yaz ayında gecesi gündüzü ayrı bir işkence olup çıkıyordur senin için. Ve dediğin gibi en kötü zamanlarında burada olacakmışsın. Acı gerçekler. Maalesef oldukça sıcak olacak yine buralar :D Aklıma gelmişken mentollü bazı losyonlar geçici serinlik yaratıyor onlar bir süre idare edebilir seni.

    Kitap okumaya bir süre ara verdim. Malum sınavdan dolayı. Ama o bahçeyi az çok hayalimde canlandırabiliyorum ve içim gidiyor ciddi anlamda. Bizim burada öyle geniş balkon neredeee :( En iyisi benim yerime de kitap oku sen mis kokulu balkonunda. Onunla da avunurum ki ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay güzel İnci'm çok tatlısın sen... Sınavında çok çok başarılar diliyorum canım. Gelir geçer hayırlısıyla, sen de okursun <3 <3 <3 <3 <3 :)

      Sil
    2. Hmm... Evet uzak burası merkeze...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...