10 Mart 2015 Salı

8 Mart %50'leri-(2)


Başlığımız biraz matematik formülü gibi oldu ama fotoğraftakiler, 8 Mart'taki indirimlerde dayanılamayıp alınan ürünlerin ikinci postası olduğu için, bunu anlatmanın başka yolunu bulamadım :)
Günümüzdeki satış taktiklerinin
içerisinde yaşamımızı devam ettirirken, öyle yok ihtiyacım olduğunda alayım, bitsin öyle alayım falan diyemiyoruz tüketim malzemelerini. Çünkü normalde 12 tl olan krem birdenbire 6 tl olduğunda tabiki iki katı fiyat ödemektense 6 tl'yi tercih ediyoruz. İster istemez dolaplar doluyor, ihtiyaç fazlası ürün evlerimizde yer kaplıyor.

İşte bu gördüğümüz arkadaşlar da bu nedenle evimize geldiler :)
Yakından bakalım, neler varmış:


Paketlerini bile açmayışımdan hemen kullanıma sokmayacağım belli oluyor bu ürünleri :)
Diadermine'de çok indirim vardı Migros'ta, kaçırmadık böyle paket paket görünce. Bu ürünler zaten ikili paketler halinde oldukça ucuzdu, üstüne üstlük yarı fiyatına inince her bir ürün 4,5- 5 tl gibi fiyatlarla gayet uygun olarak alınabiliyordu. Diadermine yüz yıkama jelini daha yeni anlatmış ve almayı düşünmüyorum tekrar demiştim. Büyük konuşmamak lazım...:) (İşte o büyük konuşmam:)))
Çok sevdiğim peelingden tekrar bulduğum için mutluyum.
Diadermine'nin pompalı şişedeki yüz yıkama jeli ve devam ürünü olan toniği, daha önce görmediğim duymadığım iki ürün...Hassas ciltlere özel üretilmiş. İkisinin içeriği de amacı da birbirinin aynı. Toniğin yazılarını biraz büyütelim :


Bakalım...Bu yüz yıkama jeli ve tonik paketi 13,65 tl gibi bir fiyattaydı. Deneyip anlatacağım, merak ediyorum ben de. Çünkü kullanım sonrasında gözle görülür değişim vadediyor. Diadermine'in daha önce denediğim farklı, diğer ürünlerinin yazıları burada işte.


Nivea soft krem evde en çok kullandığım kremim. Bitmek üzere olduğu için bir de bunu aldım. Bu seferki tüpte değil, kavanozda. Üstelik içerisinde shea yağı varmış ve ekstra besleyici bakım yapıyor. Bu kremi yüzüme sürdüm hemen eve gelir gelmez. Sürerken aynı Nivea Soft'un o yumuşak kıvamına sahip. Ama sürüm sonrasında yüzünüzde yağlı bir bitişi var ki ben buna bayıldım. Yağlı kremleri sevdiğim için bu krem tam bana göre! :)


Neutrogena el kremini ilk kez aldım. Daha önce kullanmamıştım. Bu fotoğrafları çektikten sonra elime sürdüm ve o ne güzel kokudur öyle! El kremlerinde aradığımız bir koku vardır ya hani ( en azından ben arar dururum :), işte o koku bu kremde. Ne kadar güzelmiş...Ben bu güne kadar niye hiç denememişim bu kremi... Neyse pişmanlık yok! İndirim var! :))) Bu kremi 4,47 tl gibi bir fiyatla aldım. Nivea da 5tl mi, 6 tl mi ne falandı...
Bu da Neutrogena el kreminin arka yazısı:



Gelelim Vaseline'lere... Yazı çok uzamasın diye Vaseline'leri ayrı ve ayrıntılı ele alayım dedim:)
Hadi buradan devam edelim...


6 yorum:

  1. Hepsi de iyi günlerde kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Daha iyileri, daha daha iyi günlerde senin olsun :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım hepsini, Neutrogena el kremlerini bende henüz denemedim, o kadar elim gidip gidip dönüyor ki neden almıyorum hiç bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Norveçli balıkçıların bir bildiği varmış :) güzelmiş gerçekten...Çok sağol canım :)

      Sil
  3. süper canım hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep krem hep krem... :) Marketlerde makyaj reyonu olmayınca benim indirim alışverişleri krem, tonik, jel... :))) Sağol canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...